Oh! Media 12.11.2016 04:50

Zaman aku dulu, spm 2007. MRSM KKB. Lelaki baring tengah panas (salah sorangnya aku la tu), perempuan dalam longkang. Elok je kitorang membesar sampai…

Показать целиком
Лайки: 8 996
Комментарии: 340
Репосты: 627
Всего реакций: 9 963
Вовлеченность на пост: 0,33
Oh! Media 23.11.2016 02:37

ASALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA SEMUA. MOHON VIRAL KAN SEHINGGA SIPELAKU DITANGKAP
*WAJARKAH KANAK2 YG XBERDOSA MENJADI MANGSA KEADAAN*…

Показать целиком
Лайки: 6 959
Комментарии: 416
Репосты: 2 574
Всего реакций: 9 949
Вовлеченность на пост: 0,33
Oh! Media 14.11.2016 12:00

Kisah adik Amirul dan kucing Comelnya yang mati akibat jatuh dr tingkat 9. Betullah setiap yg berlaku ada hikmahnya.
Lepas gambar adik Amirul t…

Показать целиком
Лайки: 9 100
Комментарии: 173
Репосты: 212
Всего реакций: 9 485
Вовлеченность на пост: 0,32
Выгрузка постов и статистики
по отрасли или бренду
за требуемый период.
Отправить запрос
Oh! Media 09.11.2016 12:00

Siapa paling dapat crack bahasa rahsia budak-budak sekolah ni dan jadi top komen, Oh! Oh! Media belanja topup RM20.

Показать целиком
Лайки: 7 079
Комментарии: 1 304
Репосты: 956
Всего реакций: 9 339
Вовлеченность на пост: 0,31
Oh! Media 17.11.2016 08:00

"Ala Diploma je pun"
Bro, harga Diploma ni 15k campur 3 tahun belajar susah senang. Bersyukurlah!
Kredit:Muhd Amirullah
Psst: Ada de…

Показать целиком
Лайки: 8 697
Комментарии: 222
Репосты: 358
Всего реакций: 9 277
Вовлеченность на пост: 0,31
Oh! Media 18.11.2016 07:00

Tulisan Ust Yusuf Mansur Yang Menampar Ribuan Orang Tentang "KIAMAT SUDAH DEKAT"
"Suatu tanda bahwa hari kebangkitan akan tiba sebentar lagi"…

Показать целиком
Лайки: 6 131
Комментарии: 145
Репосты: 2 908
Всего реакций: 9 184
Вовлеченность на пост: 0,31
Oh! Media 30.11.2016 02:00

Fungsi lain tripod yang akan biasa kita tengok menjelang musim cuti sekolah ni. Hahaha!

Показать целиком
Лайки: 8 325
Комментарии: 260
Репосты: 432
Всего реакций: 9 017
Вовлеченность на пост: 0,3
Oh! Media 16.11.2016 09:14

"Clip ni viral diTwitter..dirakam oleh teman wanita or isteri tak pasti.. wanita tu sangka makanan itu utk dia, tapi sebenarnya dibeli untuk disedekah…

Показать целиком
Лайки: 8 051
Комментарии: 285
Репосты: 589
Всего реакций: 8 925
Вовлеченность на пост: 0,3
Oh! Media 17.11.2016 02:46

Siapa sangka bermula dari "Wei sihat?" now kahwin and dapat Yusuf yang comel. Kalau jodoh tak kemana. So sweet ❤️
Kredit: AkeemSharyzal (Twitter)

Показать целиком
Лайки: 7 907
Комментарии: 295
Репосты: 576
Всего реакций: 8 778
Вовлеченность на пост: 0,29
Oh! Media 26.11.2016 06:00

MasyaAllah. Sopannya PM kita duduk. Memang selesa bila duduk bersimpuh ni. #RespekMyPM

Показать целиком
Лайки: 7 831
Комментарии: 677
Репосты: 126
Всего реакций: 8 634
Вовлеченность на пост: 0,29
Oh! Media 12.11.2016 05:51

Terkini matawang Ringgit Malaysia.

Показать целиком
Лайки: 7 235
Комментарии: 424
Репосты: 897
Всего реакций: 8 556
Вовлеченность на пост: 0,29
Oh! Media 21.11.2016 12:00

#Aduan: "Salam Oh! Media.. Cuba tanya likers kenapa signbord ni marah2 saya. Saya memang nak keluar lepas beli barang. Tapi kenapa layan saya macam ni…

Показать целиком
Лайки: 7 972
Комментарии: 211
Репосты: 372
Всего реакций: 8 555
Вовлеченность на пост: 0,29
Oh! Media 26.11.2016 09:29

Tahniah Siti Saleha selamat bertunang dengan jejaka pilihan, Mr Lutfi.

Показать целиком
Лайки: 7 792
Комментарии: 341
Репосты: 219
Всего реакций: 8 352
Вовлеченность на пост: 0,28
Oh! Media 13.11.2016 07:48

Kehidupan normal sejenis penunggang motosikal 😂

Показать целиком
Лайки: 7 942
Комментарии: 194
Репосты: 108
Всего реакций: 8 244
Вовлеченность на пост: 0,28
Oh! Media 16.11.2016 06:16

Tun Mahathir menyeru rakyat Malaysia untuk turun ke Dataran Merdeka, Sabtu ini untuk menunjukkan rasa tidak puas hati rakyat Malaysia kepada kepimpina…

Показать целиком
Лайки: 7 337
Комментарии: 439
Репосты: 427
Всего реакций: 8 203
Вовлеченность на пост: 0,28
Oh! Media 21.11.2016 15:32

Pengajaran kepada semua mak ayah yang lain agar janganlah sepah-sepahkan ubat kalau ada anak kecil.

Показать целиком
Лайки: 7 556
Комментарии: 613
Репосты: 1
Всего реакций: 8 170
Вовлеченность на пост: 0,27
Oh! Media 13.11.2016 07:49

Sejenis jeans yang tidak kena GST dan tak basah kena air. Siapa jual PM best price 😂

Показать целиком
Лайки: 6 940
Комментарии: 279
Репосты: 927
Всего реакций: 8 146
Вовлеченность на пост: 0,27
Oh! Media 30.11.2016 03:00

"Ini Muhammad Ammar Rayyan yg dulu pernah viral Mael 2 singgit dia Oh! Media dan laman2 yg lain, tapi kini Mail ni di Institut Pediatrik HKL atas masa…

Показать целиком
Лайки: 7 596
Комментарии: 148
Репосты: 307
Всего реакций: 8 051
Вовлеченность на пост: 0,27
Oh! Media 07.11.2016 13:11

Kesian dak dak WeChat digunakan untuk join perhimpunan. Makan minum pun mak ayah tanggung. Korang dah besar nanti bila ingat balik apa yang korang bua…

Показать целиком
Лайки: 6 545
Комментарии: 447
Репосты: 963
Всего реакций: 7 955
Вовлеченность на пост: 0,27
Oh! Media 09.11.2016 14:16

Betul ke majoriti lelaki akan layan isteri macam ni bila lepas kahwin? Hilang habis semua romantik, sweet bagai. Akak-akak yg dah kahwin tu cer komen sikit?

Показать целиком
Лайки: 5 320
Комментарии: 994
Репосты: 1 629
Всего реакций: 7 943
Вовлеченность на пост: 0,27
Oh! Media 01.12.2016 11:39

Hari ini 500 alas kaki mengandungi ayat suci Al-Quran telah disita. Malah Jabatan Agama Islam Melaka turut menyerbu gudang yang membekal alas kaki tersebut.

Показать целиком
Лайки: 6 308
Комментарии: 290
Репосты: 1 263
Всего реакций: 7 861
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 16.11.2016 13:00

Lagi kesian dekat orang yang nama Najib. Kihkihkih.

Показать целиком
Лайки: 7 030
Комментарии: 225
Репосты: 604
Всего реакций: 7 859
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 21.11.2016 02:00

Seorang guru dari SMK ST John sanggup kena hujan pun tak apa asalkan anak-anak murid dia semua sihat boleh datang tuntut ilmu di sekolah. Itulah hebat…

Показать целиком
Лайки: 6 925
Комментарии: 201
Репосты: 687
Всего реакций: 7 813
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 30.11.2016 11:46

Genap setahun arwah pergi meninggalkan kita sebagai seorang pelawak dan sahabat yang sangat disayangi ramai. Perginya meninggalkan terlalu hebat penga…

Показать целиком
Лайки: 7 592
Комментарии: 74
Репосты: 68
Всего реакций: 7 734
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 13.11.2016 12:07

Jumpa dekat gym then photoshoot pengantin pun dekat gym. Untung dapat cik abang gagah. Tapi mula-mula ingat memang lengan awek tu. Hahaha.
Kredit: Hatta Awang Photography

Показать целиком
Лайки: 7 000
Комментарии: 316
Репосты: 399
Всего реакций: 7 715
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 19.11.2016 09:44

Biar gambar berbicara. #Bersih5

Показать целиком
Лайки: 7 141
Комментарии: 149
Репосты: 425
Всего реакций: 7 715
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 06.11.2016 06:05

Penunggang motosikal mengambil peluang mengisi minyak petrol percuma yang didermakan seorang ahli perniagaan di Gebeng, Kuantan. - BERNAMA
Lagi …

Показать целиком
Лайки: 7 317
Комментарии: 124
Репосты: 246
Всего реакций: 7 687
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 14.11.2016 14:23

Ini kalau tak masuk panggung, masuk dalam Cerekarama pun cukup dah. Dengarnya best cerita ni. Ianya mengisahkan seorang hero yang kononnya kebal tapi …

Показать целиком
Лайки: 6 392
Комментарии: 319
Репосты: 576
Всего реакций: 7 287
Вовлеченность на пост: 0,24
Oh! Media 14.11.2016 06:05

Bila dah tak tahu nak menjawab apa, maka disumbatnya ke dalam penjara. Seharusnya fakta perlu dirungkai dan dijawab dengan cara yang profesional. Kita…

Показать целиком
Лайки: 6 991
Комментарии: 186
Репосты: 0
Всего реакций: 7 177
Вовлеченность на пост: 0,24
Oh! Media 16.11.2016 12:30

"Kadang2 saya pernah merungut sebab kereta myvi tidak selesa sangat. Lepas tu beli kereta lebih besar 2.5cc, tak selesa lagi sebab tidak laju pulak. B…

Показать целиком
Лайки: 6 358
Комментарии: 155
Репосты: 663
Всего реакций: 7 176
Вовлеченность на пост: 0,24
Показать еще