Oh! Media 15.07.2017 06:00

Strategi perniagaan yang begitu senang mempengaruhi fikiran manusia terutamanya kaum wanita.
Kredit: Nak Bebel

Показать целиком
Лайки: 9 258
Комментарии: 655
Репосты: 1 552
Всего реакций: 11 465
Вовлеченность на пост: 0,36
Oh! Media 10.07.2017 07:00

Orang lelaki kalau diam tu ada makna. 😂

Показать целиком
Лайки: 10 030
Комментарии: 531
Репосты: 893
Всего реакций: 11 454
Вовлеченность на пост: 0,36
Oh! Media 05.07.2017 21:00

Hati-hatilah melintas jalan tu ya. Tengok kiri dan kanan betul-betul sebab atas jalan bukan ada kereta je tapi motor pun banyak. Kesian akak tu moga c…

Показать целиком
Лайки: 7 110
Комментарии: 1 902
Репосты: 2 415
Всего реакций: 11 427
Вовлеченность на пост: 0,36
Лучшие посты и другие SMM-метрики
по страницам брендов Попробуйте JagaJam Basic Analytics
Oh! Media 27.06.2017 03:30

Comel je keluarga Aaron Aziz sambut hari raya. Apa paling penting baju raya "siap". Bukan kain tak sempat "siap" lagi dah ambik pakai upload bergambar dengan suami ke Instagram.

Показать целиком
Лайки: 11 256
Комментарии: 98
Репосты: 40
Всего реакций: 11 394
Вовлеченность на пост: 0,36
Oh! Media 21.06.2017 06:29

Hati-hati balik kampung ye abam. Penumpang kat belakang tu comey dan berani betul dia.

Показать целиком
Лайки: 10 551
Комментарии: 301
Репосты: 369
Всего реакций: 11 221
Вовлеченность на пост: 0,35
Oh! Media 28.06.2017 12:35

Cuba teka team Oh! Media dekat mana? Tengok tulisan jawi tu pun korang boleh teka lah kot. Power betul tempat ni sebab mampu membuatkan si Amyra Rosli…

Показать целиком
Лайки: 10 239
Комментарии: 468
Репосты: 264
Всего реакций: 10 971
Вовлеченность на пост: 0,34
Oh! Media 07.07.2017 04:33

Aduhh.... Tengok gambar Sambal Petai ni jer dah buat perut rasa kebulur gila!!

Показать целиком
Лайки: 9 076
Комментарии: 947
Репосты: 726
Всего реакций: 10 749
Вовлеченность на пост: 0,34
Oh! Media 21.06.2017 04:37

Gambar yang viral di media sosial. Lepas satu, satu pulak lagi. Apakes agaknya? Macam jadi trend plak dua-dua tayar belakang tercabut sekarang ni ya? …

Показать целиком
Лайки: 7 941
Комментарии: 1 557
Репосты: 1 229
Всего реакций: 10 727
Вовлеченность на пост: 0,34
Oh! Media 22.06.2017 05:41

Korang kalau nak ponteng puasa kena jadi legend macam dia ni dulu. Minum coke lepas kantoi buat-buat ambil wudhuk. Macam haram perangai. Hahahahaha!!

Показать целиком
Лайки: 7 171
Комментарии: 1 331
Репосты: 2 222
Всего реакций: 10 724
Вовлеченность на пост: 0,34
Oh! Media 27.06.2017 06:00

Macam-macam ye perangai orang ambil gambar raya. Macam-macam pesen. Hahaha. Ada lagi yang lagi rare tak? Kongsikan kat komen.

Показать целиком
Лайки: 9 146
Комментарии: 437
Репосты: 670
Всего реакций: 10 253
Вовлеченность на пост: 0,32
Oh! Media 21.06.2017 08:26

Petang-petang macam ni bila nampak budak tembam ni tak tahu kenapa teringat dengan Nasi Impit. Sedapnyaaa. Lepas tu letak Kuah Kacang sekali. Fuh!!
Kredit: Aisyah Khudzaifah

Показать целиком
Лайки: 8 797
Комментарии: 498
Репосты: 835
Всего реакций: 10 130
Вовлеченность на пост: 0,32
Oh! Media 07.07.2017 02:30

Siapa punya kerja lah yang edit ni. Buat hal betul anak muka mengenan habis. Hahaha.

Показать целиком
Лайки: 9 039
Комментарии: 534
Репосты: 420
Всего реакций: 9 993
Вовлеченность на пост: 0,31
Oh! Media 20.06.2017 02:16

Sempena hari bapa semalam, ini dia antara reaksi si bapa bila kali pertama jumpa zuriat mereka.
Seorang bapa luarannya tampak tegas, garang tap…

Показать целиком
Лайки: 7 520
Комментарии: 675
Репосты: 1 623
Всего реакций: 9 818
Вовлеченность на пост: 0,31
Oh! Media 14.07.2017 10:41

Dengar cerita yang AEON Bandar Mahkota Cheras nak tutup. So sekarang tengah buat clearance sale. Betul ke nak tutup tu??!! Gi Serbu Cepat!!
Kredit: Lily Lilys

Показать целиком
Лайки: 6 657
Комментарии: 2 006
Репосты: 1 012
Всего реакций: 9 675
Вовлеченность на пост: 0,3
Oh! Media 22.06.2017 19:38

Ada yang tengah dalam perjalanan balik kampung ke tu? Dengar cerita kat Karak start pesta lampu dah. Share la gambar perjalanan korang? Bg info sikit.

Показать целиком
Лайки: 8 839
Комментарии: 762
Репосты: 73
Всего реакций: 9 674
Вовлеченность на пост: 0,3
Oh! Media 23.06.2017 13:00

"Bang, nampak macam ada seat kosong lagi tu. Boleh tumpang balik Felda Palong tak bang? Tiket habis bang. Purrr purrrrrr"

Показать целиком
Лайки: 8 933
Комментарии: 292
Репосты: 360
Всего реакций: 9 585
Вовлеченность на пост: 0,3
Oh! Media 15.07.2017 04:59

Perbezaan pertama orang perempuan dan orang lelaki punya kawan. Hahaha. Setuju?

Показать целиком
Лайки: 8 741
Комментарии: 257
Репосты: 473
Всего реакций: 9 471
Вовлеченность на пост: 0,29
Oh! Media 28.06.2017 14:42

Orang perempuan ni (bukan semua) pasal iklan Ayam Goreng Mcd pun boleh boleh jadi point gaduh. Korang yang lelaki kena lebih teliti ya lepas ni berdep…

Показать целиком
Лайки: 7 721
Комментарии: 898
Репосты: 684
Всего реакций: 9 303
Вовлеченность на пост: 0,29
Oh! Media 13.07.2017 14:07

Nasi Bukit di Padang Jawa, Shah Alam. Sesuailah dengan nama dia kalau tengok portion dengan harga tu memang berbaloi sangat zaman sekarang ni. Dikatak…

Показать целиком
Лайки: 6 537
Комментарии: 1 346
Репосты: 1 182
Всего реакций: 9 065
Вовлеченность на пост: 0,28
Oh! Media 26.06.2017 03:06

Tengah pikir macam mana nak ambik songkok tu? Silap-silap mem boleh bertukar jadi harimau ni. :P

Показать целиком
Лайки: 8 241
Комментарии: 514
Репосты: 297
Всего реакций: 9 052
Вовлеченность на пост: 0,28
Oh! Media 07.07.2017 12:29

Sebijik dengan keadaan admin sekarang ni. Huhuhu. Korang ok ke lepas raya ni? Survive tak? 😂

Показать целиком
Лайки: 7 373
Комментарии: 346
Репосты: 1 325
Всего реакций: 9 044
Вовлеченность на пост: 0,28
Oh! Media 23.06.2017 09:14

Mula-mula rasa sayu mengenangkan anak perantau yang terpaksa beraya jauh dari keluarga. Bila tengok ni rasa sedih gila ucapan raya dia. Terasa macam …

Показать целиком
Лайки: 5 996
Комментарии: 1 907
Репосты: 1 096
Всего реакций: 8 999
Вовлеченность на пост: 0,28
Oh! Media 26.06.2017 10:30

Hebat nya cinta mereka, dari cinta monyet zaman skolah hinggalah lahirkan zuriat kembar. Moga kita semua pun kecapi kebahagiaan begini juga.

Показать целиком
Лайки: 8 368
Комментарии: 201
Репосты: 298
Всего реакций: 8 867
Вовлеченность на пост: 0,28
Oh! Media 22.06.2017 01:00

Luahan hati pengirim ekoran lambakan peniaga Myanmar yang semakin berleluasa tanpa kawalan.
"Pemandangan biasa setiap pagi di pasar borong Selay…

Показать целиком
Лайки: 6 241
Комментарии: 1 300
Репосты: 1 076
Всего реакций: 8 617
Вовлеченность на пост: 0,27
Oh! Media 24.06.2017 07:57

"Betul ke boleh kawen murah?
Betul, saya dengan isteri kawen tak sampai seribu. Mas kahwin RM100, kadi dan saksi rm200. Makan lepas nikah ahli k…

Показать целиком
Лайки: 7 019
Комментарии: 656
Репосты: 893
Всего реакций: 8 568
Вовлеченность на пост: 0,27
Oh! Media 13.07.2017 14:04

Nasib tak masuk bunga api tu dalam mata dik oiii. Hahahaha...

Показать целиком
Лайки: 7 956
Комментарии: 153
Репосты: 204
Всего реакций: 8 313
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 29.06.2017 02:56

Betul ke orang perempuan suka dengan lelaki yang tangan berurat macam ni? Atau tak kisah berurat macam ni atau tidak asalkan mampu membimbing ke jalan…

Показать целиком
Лайки: 6 744
Комментарии: 1 177
Репосты: 387
Всего реакций: 8 308
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 23.06.2017 16:41

Malam tadi terawih yang terakhir. Hari ini puasa terakhir untuk tahun ini. Kejap lagi sahur terakhir. Berbuka malam nanti juga berbuka yang terakhir sebelum kita meraikan kemenangan dengan menyambut Hari Raya. Semua itu mungkin juga yang terakhir dapat kita rasai. Sebelum bertemu Illahi. Mungkin. Se…

Показать целиком
Лайки: 8 022
Комментарии: 78
Репосты: 117
Всего реакций: 8 217
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 27.06.2017 03:00

Dah membesar dengan jayanya korang ye? Tak banyak dah berubah. Hehehe!
Kiriman Farhan Aimran.

Показать целиком
Лайки: 8 038
Комментарии: 69
Репосты: 64
Всего реакций: 8 171
Вовлеченность на пост: 0,26
Oh! Media 24.06.2017 03:56

"2 tahun dah berlalu... kita mengenali #Mee #Chok.. Anak yang ditemui di dalam tong sampah dalam keadaan perut terburai..
Punca perut dia terbur…

Показать целиком
Лайки: 7 420
Комментарии: 306
Репосты: 371
Всего реакций: 8 097
Вовлеченность на пост: 0,25
Показать еще