Siakap Keli 23.05.2018 07:19

Riang betul hati nenek ni main buai..
Ni mesti bru dpt cucu baru ni..😂

Показать целиком
Лайки: 25 482
Комментарии: 6 476
Репосты: 78 963
Всего реакций: 110 921
Вовлеченность на пост: 2,1
PenMerah [dot] com 23.05.2018 08:45

Jangan main2 dengan budak kecik, sekali dia mengamuk. Tengok sampai habis 😂😂🤣

Показать целиком
Лайки: 20 162
Комментарии: 8 165
Репосты: 80 718
Всего реакций: 109 045
Вовлеченность на пост: 1,42
PenMerah [dot] com 07.06.2018 09:15

Hahahahhaha...skali kantoi daa😂😂

Показать целиком
Лайки: 16 137
Комментарии: 3 085
Репосты: 80 457
Всего реакций: 99 679
Вовлеченность на пост: 1,29
Лучшие посты и другие SMM-метрики
по страницам брендов Попробуйте JagaJam Basic Analytics
Siakap Keli 06.06.2018 02:20

Org kata klu marah anak jgn depan mak nanti mak kita terasa hati. Bgi aku setakat ni iklan ni paling sedih weii..😭
Kredit: Telekung Siti Khadijah

Показать целиком
Лайки: 28 081
Комментарии: 1 889
Репосты: 58 866
Всего реакций: 88 836
Вовлеченность на пост: 1,67
Siakap Keli 10.06.2018 02:44

Kdg2 org yg kita benci yg ada dengan kita masa kita susah..
Iklan proton plak gais..ada zul aripin lagi tu..
Kredit: Proton Cars

Показать целиком
Лайки: 27 437
Комментарии: 2 241
Репосты: 58 531
Всего реакций: 88 209
Вовлеченность на пост: 1,65
PenMerah [dot] com 28.05.2018 12:15

Patut la barang2 org selalu pecah dan kemek. Macam ni kerjanya rupanya.
Tabah la semua 😊😊
Kredit : Video Menarik

Показать целиком
Лайки: 22 882
Комментарии: 8 705
Репосты: 55 813
Всего реакций: 87 400
Вовлеченность на пост: 1,14
Dr. Mahathir bin Mohamad 11.06.2018 06:15

I am impressed by the commitment and the pride of the Japanese, no matter what type of work they do. These are the values we should emulate.

Показать целиком
Лайки: 61 225
Комментарии: 2 874
Репосты: 20 211
Всего реакций: 84 310
Вовлеченность на пост: 2,46
Najib Razak 29.05.2018 12:09

Hari ini, saya membalas tabik hormat dan mengucapkan selamat tinggal kepada kumpulan pengawal pengiring, Unit Tindakan Khas, polis pengiring dan pegaw…

Показать целиком
Лайки: 60 456
Комментарии: 16 085
Репосты: 4 853
Всего реакций: 81 394
Вовлеченность на пост: 2,31
Siakap Keli 31.05.2018 02:54

Aku kadang2 meluat jugak nak beli aiskrim ni..
So dh ada cara nak kenakan pak arab tu balik..😂

Показать целиком
Лайки: 28 078
Комментарии: 3 425
Репосты: 49 519
Всего реакций: 81 022
Вовлеченность на пост: 1,53
PenMerah [dot] com 07.06.2018 03:45

Time nk cuci muka selalu mcm ni kan
Serba salah nk tutup mata lama2..
Hahahhaa..😂😂

Показать целиком
Лайки: 20 341
Комментарии: 6 548
Репосты: 47 425
Всего реакций: 74 314
Вовлеченность на пост: 0,96
PenMerah [dot] com 31.05.2018 11:04

Indahnya beraya time rumaja dolu²..
Meronda xhengat donia 😂😂😂😂😂
Sapa Penah lalui saat² camni???^^

Показать целиком
Лайки: 44 760
Комментарии: 15 629
Репосты: 11 063
Всего реакций: 71 452
Вовлеченность на пост: 0,93
Dr. Mahathir bin Mohamad 23.05.2018 10:02

Menerima kunjungan ahli Council of Eminent Persons, Mr Robert Kuok di Perdana Putra sebentar tadi.

Показать целиком
Лайки: 63 690
Комментарии: 1 622
Репосты: 5 205
Всего реакций: 70 517
Вовлеченность на пост: 2,1
AirAsia 07.06.2018 10:44

Extra 'Balik Raya' flights now includes Kuala Lumpur to Kota Kinabalu on 14 & 17 June! Book them while they last @ airasia.com!
Extra flights s…

Показать целиком
Лайки: 62 129
Комментарии: 2 865
Репосты: 2 997
Всего реакций: 67 991
Вовлеченность на пост: 0,59
Siakap Keli 06.06.2018 09:19

Beri laluan wei raja iklan raya nak lalu..
Ya tuan2..iklan petronas..😂
Kredit: PETRONAS

Показать целиком
Лайки: 23 832
Комментарии: 1 598
Репосты: 42 151
Всего реакций: 67 581
Вовлеченность на пост: 1,27
Dr. Mahathir bin Mohamad 21.05.2018 03:00

Pagi ini saya bersama dalam satu majlis bersama warga Jabatan Perdana Menteri memberi ucaptama di Dataran Perdana, Perdana Putra, Putrajaya.
Sa…

Показать целиком
Лайки: 54 876
Комментарии: 2 282
Репосты: 4 903
Всего реакций: 62 061
Вовлеченность на пост: 1,85
Berita Harian Online 07.06.2018 09:48

Pihak keluarga mengesahkan bayi perempuan berusia 17 bulan, Nur Aisyah Hasmizan yang dibawa lari oleh individu tidak dikenali dari rumah keluarganya d…

Показать целиком
Лайки: 40 893
Комментарии: 8 160
Репосты: 12 803
Всего реакций: 61 856
Вовлеченность на пост: 1,22
Siakap Keli 05.06.2018 15:58

Sejumlah Penumpang Muslim sedang melakukan Solat disalah satu Airport di Amerika. Sekuriti tak jadi melarang ketika para penumpang lain nya berteriak:

Показать целиком
Лайки: 25 669
Комментарии: 1 151
Репосты: 34 535
Всего реакций: 61 355
Вовлеченность на пост: 1,15
Dr. Mahathir bin Mohamad 15.06.2018 15:56

Gambar ini diambil oleh anak kami Marina selepas kami selesai menunaikan Sembahyang Sunat Aidilfitri. Semoga kita semua mendapat keberkatan pada Syawa…

Показать целиком
Лайки: 56 617
Комментарии: 2 174
Репосты: 1 615
Всего реакций: 60 406
Вовлеченность на пост: 1,76
PenMerah [dot] com 12.06.2018 03:15

" ayah kenapa saya tidak boleh melihat?"
Budak ni tidak boleh terima kenyataan yg dia sudah buta dan ditenangkan oleh ayahnya, budak ni salah satu mangsa perang di SYRIA..😢😢😢

Показать целиком
Лайки: 32 960
Комментарии: 1 999
Репосты: 25 018
Всего реакций: 59 977
Вовлеченность на пост: 0,77
Tintu-Mon 29.05.2018 09:00

Показать целиком
Лайки: 47 043
Комментарии: 1 121
Репосты: 11 709
Всего реакций: 59 873
Вовлеченность на пост: 0,35
Najib Razak 11.06.2018 08:08

Di sebalik meyakinkan ramai rakyat Malaysia sebelum Pilihanraya Umum ke-14, kononnya saya mencuri berbilion dana 1MDB, Tun Mahathir kini berkata, tanpa bukti kukuh, menahan atau mendakwa saya di mahkamah adalah tidak mudah.
Beliau turut berkata bukti tidak kukuh dan jika saya didapati tidak be…

Показать целиком
Лайки: 33 801
Комментарии: 20 869
Репосты: 4 924
Всего реакций: 59 594
Вовлеченность на пост: 1,69
Siakap Keli 08.06.2018 22:30

Haritu dh viral cerita raya nabil..
Meh kita tgok versi pok ya cong codei pulok..
Kredit: Youtube - astro ceria

Показать целиком
Лайки: 19 843
Комментарии: 1 658
Репосты: 37 199
Всего реакций: 58 700
Вовлеченность на пост: 1,1
Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah 07.06.2018 00:31

Показать целиком
Лайки: 36 807
Комментарии: 4 329
Репосты: 14 801
Всего реакций: 55 937
Вовлеченность на пост: 1,86
PenMerah [dot] com 29.05.2018 09:15

Kalau dah memang takut lipas,
sampai bantal lipas pun dia takut..
hahahah😅😅

Показать целиком
Лайки: 13 031
Комментарии: 9 533
Репосты: 33 185
Всего реакций: 55 749
Вовлеченность на пост: 0,72
Najib Razak 02.06.2018 12:52

Di bazar Ramadan Dato Keramat saya sempat beli apam balik, air kelapa, kuih-muih dan juadah lain. Terima kasih kepada semua yang bertegur sapa bertanya khabar dan bergambar tadi .

Показать целиком
Лайки: 46 657
Комментарии: 6 468
Репосты: 2 044
Всего реакций: 55 169
Вовлеченность на пост: 1,56
Dr. Mahathir bin Mohamad 06.06.2018 07:43

Setelah 15 tahun meninggalkan pejabat ini, kali ini saya kembali bekerja di meja yang sama, di pejabat yang sama. Kita tidak ada banyak masa untuk ber…

Показать целиком
Лайки: 46 893
Комментарии: 2 237
Репосты: 4 002
Всего реакций: 53 132
Вовлеченность на пост: 1,56
Tintu-Mon 27.05.2018 11:30

😅😆😅

Показать целиком
Лайки: 19 798
Комментарии: 31 196
Репосты: 1 926
Всего реакций: 52 920
Вовлеченность на пост: 0,31
PenMerah [dot] com 22.05.2018 09:15

Menteri kesihatan tidak bersalam dgn wanita yang bukan mahram..sopan je cara dia tu 😊

Показать целиком
Лайки: 36 659
Комментарии: 1 861
Репосты: 12 599
Всего реакций: 51 119
Вовлеченность на пост: 0,67
Siakap Keli 21.05.2018 08:10

Ucapan Selamat menyambut Ramadhan dari Bebel yang tembam..hehehe
Kredit: Dessyzhuo (insta)

Показать целиком
Лайки: 26 841
Комментарии: 2 431
Репосты: 19 974
Всего реакций: 49 246
Вовлеченность на пост: 0,93
KFC 05.06.2018 02:07

Maaf, bukanlah sukar untuk diucap. Namun, tanpa keikhlasan ianya takkan lengkap.
Saksikan perang saudara di pagi raya #DendamAdam #KFCRaya2018

Показать целиком
Лайки: 43 057
Комментарии: 858
Репосты: 5 133
Всего реакций: 49 048
Вовлеченность на пост: 0,1
Показать еще