PenMerah [dot] com 07.06.2018 09:15

Hahahahhaha...skali kantoi daa😂😂

Показать целиком
Лайки: 16 137
Комментарии: 3 085
Репосты: 80 457
Всего реакций: 99 679
Вовлеченность на пост: 1,29
Siakap Keli 06.06.2018 02:20

Org kata klu marah anak jgn depan mak nanti mak kita terasa hati. Bgi aku setakat ni iklan ni paling sedih weii..😭
Kredit: Telekung Siti Khadijah

Показать целиком
Лайки: 28 081
Комментарии: 1 889
Репосты: 58 866
Всего реакций: 88 836
Вовлеченность на пост: 1,67
McDonald's 20.06.2018 06:33

June Special: Buy One Get One Free – NASI LEMAK BURGER
From 21 June 2018 onwards
Just show this Facebook post & mention Code: 2027 to o…

Показать целиком
Лайки: 32 343
Комментарии: 28 844
Репосты: 27 542
Всего реакций: 88 729
Вовлеченность на пост: 0,11
Лучшие посты и другие SMM-метрики
по страницам брендов Попробуйте JagaJam Basic Analytics
Siakap Keli 10.06.2018 02:44

Kdg2 org yg kita benci yg ada dengan kita masa kita susah..
Iklan proton plak gais..ada zul aripin lagi tu..
Kredit: Proton Cars

Показать целиком
Лайки: 27 458
Комментарии: 2 260
Репосты: 58 499
Всего реакций: 88 217
Вовлеченность на пост: 1,65
PenMerah [dot] com 28.05.2018 12:15

Patut la barang2 org selalu pecah dan kemek. Macam ni kerjanya rupanya.
Tabah la semua 😊😊
Kredit : Video Menarik

Показать целиком
Лайки: 22 882
Комментарии: 8 705
Репосты: 55 813
Всего реакций: 87 400
Вовлеченность на пост: 1,14
Dr. Mahathir bin Mohamad 11.06.2018 06:15

I am impressed by the commitment and the pride of the Japanese, no matter what type of work they do. These are the values we should emulate.

Показать целиком
Лайки: 63 133
Комментарии: 2 940
Репосты: 20 869
Всего реакций: 86 942
Вовлеченность на пост: 2,54
Najib Razak 29.05.2018 12:09

Hari ini, saya membalas tabik hormat dan mengucapkan selamat tinggal kepada kumpulan pengawal pengiring, Unit Tindakan Khas, polis pengiring dan pegaw…

Показать целиком
Лайки: 60 478
Комментарии: 16 082
Репосты: 4 848
Всего реакций: 81 408
Вовлеченность на пост: 2,31
Siakap Keli 31.05.2018 02:54

Aku kadang2 meluat jugak nak beli aiskrim ni..
So dh ada cara nak kenakan pak arab tu balik..😂

Показать целиком
Лайки: 28 078
Комментарии: 3 425
Репосты: 49 519
Всего реакций: 81 022
Вовлеченность на пост: 1,53
PenMerah [dot] com 07.06.2018 03:45

Time nk cuci muka selalu mcm ni kan
Serba salah nk tutup mata lama2..
Hahahhaa..😂😂

Показать целиком
Лайки: 20 372
Комментарии: 6 577
Репосты: 47 688
Всего реакций: 74 637
Вовлеченность на пост: 0,96
PenMerah [dot] com 31.05.2018 11:04

Indahnya beraya time rumaja dolu²..
Meronda xhengat donia 😂😂😂😂😂
Sapa Penah lalui saat² camni???^^

Показать целиком
Лайки: 44 760
Комментарии: 15 629
Репосты: 11 063
Всего реакций: 71 452
Вовлеченность на пост: 0,93
Dr. Mahathir bin Mohamad 15.06.2018 15:56

Gambar ini diambil oleh anak kami Marina selepas kami selesai menunaikan Sembahyang Sunat Aidilfitri. Semoga kita semua mendapat keberkatan pada Syawa…

Показать целиком
Лайки: 66 818
Комментарии: 2 604
Репосты: 1 919
Всего реакций: 71 341
Вовлеченность на пост: 2,08
AirAsia 07.06.2018 10:44

Extra 'Balik Raya' flights now includes Kuala Lumpur to Kota Kinabalu on 14 & 17 June! Book them while they last @ airasia.com!
Extra flights s…

Показать целиком
Лайки: 62 124
Комментарии: 2 865
Репосты: 2 986
Всего реакций: 67 975
Вовлеченность на пост: 0,59
Siakap Keli 06.06.2018 09:19

Beri laluan wei raja iklan raya nak lalu..
Ya tuan2..iklan petronas..😂
Kredit: PETRONAS

Показать целиком
Лайки: 23 832
Комментарии: 1 598
Репосты: 42 151
Всего реакций: 67 581
Вовлеченность на пост: 1,27
Berita Harian Online 07.06.2018 09:48

Pihak keluarga mengesahkan bayi perempuan berusia 17 bulan, Nur Aisyah Hasmizan yang dibawa lari oleh individu tidak dikenali dari rumah keluarganya d…

Показать целиком
Лайки: 40 893
Комментарии: 8 160
Репосты: 12 803
Всего реакций: 61 856
Вовлеченность на пост: 1,22
Siakap Keli 05.06.2018 15:58

Sejumlah Penumpang Muslim sedang melakukan Solat disalah satu Airport di Amerika. Sekuriti tak jadi melarang ketika para penumpang lain nya berteriak:

Показать целиком
Лайки: 25 669
Комментарии: 1 151
Репосты: 34 535
Всего реакций: 61 355
Вовлеченность на пост: 1,15
PenMerah [dot] com 12.06.2018 03:15

" ayah kenapa saya tidak boleh melihat?"
Budak ni tidak boleh terima kenyataan yg dia sudah buta dan ditenangkan oleh ayahnya, budak ni salah satu mangsa perang di SYRIA..😢😢😢

Показать целиком
Лайки: 33 056
Комментарии: 2 015
Репосты: 25 183
Всего реакций: 60 254
Вовлеченность на пост: 0,77
Najib Razak 11.06.2018 08:08

Di sebalik meyakinkan ramai rakyat Malaysia sebelum Pilihanraya Umum ke-14, kononnya saya mencuri berbilion dana 1MDB, Tun Mahathir kini berkata, tanpa bukti kukuh, menahan atau mendakwa saya di mahkamah adalah tidak mudah.
Beliau turut berkata bukti tidak kukuh dan jika saya didapati tidak be…

Показать целиком
Лайки: 34 083
Комментарии: 21 039
Репосты: 4 943
Всего реакций: 60 065
Вовлеченность на пост: 1,7
Tintu-Mon 29.05.2018 09:00

Показать целиком
Лайки: 47 043
Комментарии: 1 121
Репосты: 11 709
Всего реакций: 59 873
Вовлеченность на пост: 0,35
Siakap Keli 08.06.2018 22:30

Haritu dh viral cerita raya nabil..
Meh kita tgok versi pok ya cong codei pulok..
Kredit: Youtube - astro ceria

Показать целиком
Лайки: 19 848
Комментарии: 1 660
Репосты: 37 165
Всего реакций: 58 673
Вовлеченность на пост: 1,1
TV3 Malaysia 11.06.2018 12:30

Faizal Tahir muncul di skrin TERBESAR di Malaysia buat kejutan untuk yang teristimewa? Pertama kali ditayangkan, Iklan Raya Rangkaian Televisyen Media…

Показать целиком
Лайки: 48 323
Комментарии: 1 452
Репосты: 8 263
Всего реакций: 58 038
Вовлеченность на пост: 1,93
Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah 07.06.2018 00:31

Показать целиком
Лайки: 36 809
Комментарии: 4 330
Репосты: 14 792
Всего реакций: 55 931
Вовлеченность на пост: 1,86
PenMerah [dot] com 29.05.2018 09:15

Kalau dah memang takut lipas,
sampai bantal lipas pun dia takut..
hahahah😅😅

Показать целиком
Лайки: 13 031
Комментарии: 9 533
Репосты: 33 185
Всего реакций: 55 749
Вовлеченность на пост: 0,72
Najib Razak 02.06.2018 12:52

Di bazar Ramadan Dato Keramat saya sempat beli apam balik, air kelapa, kuih-muih dan juadah lain. Terima kasih kepada semua yang bertegur sapa bertanya khabar dan bergambar tadi .

Показать целиком
Лайки: 46 688
Комментарии: 6 463
Репосты: 2 041
Всего реакций: 55 192
Вовлеченность на пост: 1,56
Dr. Mahathir bin Mohamad 06.06.2018 07:43

Setelah 15 tahun meninggalkan pejabat ini, kali ini saya kembali bekerja di meja yang sama, di pejabat yang sama. Kita tidak ada banyak masa untuk ber…

Показать целиком
Лайки: 47 000
Комментарии: 2 239
Репосты: 4 008
Всего реакций: 53 247
Вовлеченность на пост: 1,56
Tintu-Mon 27.05.2018 11:30

😅😆😅

Показать целиком
Лайки: 19 798
Комментарии: 31 196
Репосты: 1 926
Всего реакций: 52 920
Вовлеченность на пост: 0,31
Dr. Mahathir bin Mohamad 09.06.2018 09:13

VIDEO Kempen Keselamatan Jalan Raya sempena Aidilfitri YAB PM dan Menteri Pengangkutan

Показать целиком
Лайки: 32 942
Комментарии: 1 131
Репосты: 15 232
Всего реакций: 49 305
Вовлеченность на пост: 1,44
KFC 05.06.2018 02:07

Maaf, bukanlah sukar untuk diucap. Namun, tanpa keikhlasan ianya takkan lengkap.
Saksikan perang saudara di pagi raya #DendamAdam #KFCRaya2018

Показать целиком
Лайки: 43 057
Комментарии: 858
Репосты: 5 133
Всего реакций: 49 048
Вовлеченность на пост: 0,1
PenMerah [dot] com 26.05.2018 05:00

Ooo...baru tauu
Ni harga sebenar lesen memandu..😉

Показать целиком
Лайки: 18 866
Комментарии: 2 569
Репосты: 27 273
Всего реакций: 48 708
Вовлеченность на пост: 0,63
Siakap Keli 03.06.2018 03:31

Amboi..energetik betul dia masak burger..
Peramah plak tu..😂
Kredit: Faradillah Amir

Показать целиком
Лайки: 18 648
Комментарии: 1 897
Репосты: 26 888
Всего реакций: 47 433
Вовлеченность на пост: 0,89
PenMerah [dot] com 11.06.2018 10:00

Video permohonan maaf dari Pos Malaysia ekoran dari viral video posmen baling2 barang minggu lepas.
Seriusly bagus dan terbaik cara CEO dia sele…

Показать целиком
Лайки: 21 934
Комментарии: 2 900
Репосты: 22 498
Всего реакций: 47 332
Вовлеченность на пост: 0,61
Показать еще