European Parliament 25.04.2019 06:00

“Today I’m being born. What will the world I grow up in look like?”
Choose your future. European elections 23-26 May

Показать целиком
Лайки: 288 194
Комментарии: 15 772
Репосты: 90 490
Всего реакций: 394 456
Вовлеченность на пост: 15,62
Najib Razak 08.05.2019 12:41

Nak minta sama-sama doakan semoga bonda dikurniakan kesihatan yang baik, dipanjangkan usia.
Semoga bonda sentiasa dirahmati Allah SWT.

Показать целиком
Лайки: 120 945
Комментарии: 14 479
Репосты: 1 946
Всего реакций: 137 370
Вовлеченность на пост: 3,6
Najib Razak 03.05.2019 12:15

Movie night with Ashman.
Avengers!

Показать целиком
Лайки: 119 385
Комментарии: 8 469
Репосты: 2 717
Всего реакций: 130 571
Вовлеченность на пост: 3,43
Узнайте, что действительно нравится вашей аудитории.

Основывайте свою стратегию контент-маркетинга на данных, а не на интуиции. Попробовать бесплатно
Najib Razak 10.05.2019 12:15

Kalau beli botol ni untuk Teresa Kok, berapa sudu dia boleh minum?

Показать целиком
Лайки: 92 443
Комментарии: 10 489
Репосты: 2 734
Всего реакций: 105 666
Вовлеченность на пост: 2,77
Najib Razak 09.05.2019 14:00

Ada wartawan ini berminat nak saya selfie sampai buat berita.
Meh abam belanja sekeping.
Baru habis terawih nih.
😊

Показать целиком
Лайки: 89 559
Комментарии: 6 566
Репосты: 1 157
Всего реакций: 97 282
Вовлеченность на пост: 2,55
Najib Razak 10.05.2019 06:07

Dah sampai Sandakan bah

Показать целиком
Лайки: 78 648
Комментарии: 8 781
Репосты: 1 728
Всего реакций: 89 157
Вовлеченность на пост: 2,34
Najib Razak 24.04.2019 11:58

Kedah sabaq sat.
Najib sampai Jumaat ni, Insya-Allah.

Показать целиком
Лайки: 71 883
Комментарии: 6 440
Репосты: 2 284
Всего реакций: 80 607
Вовлеченность на пост: 2,12
Najib Razak 30.04.2019 14:53

Malam ni jumpa @man_sixpointtwo ,bincang2 nak beli helmet shoei jack kuning atau magnum LTD Oren . Korang rasa?? #bossku #maluaperrbossku

Показать целиком
Лайки: 70 203
Комментарии: 7 703
Репосты: 1 759
Всего реакций: 79 665
Вовлеченность на пост: 2,09
Najib Razak 27.04.2019 03:54

Hai 👋
Setinggi-tinggi Gunung Jerai
Tinggi lagi kasih saya padamu semua

Показать целиком
Лайки: 68 339
Комментарии: 5 015
Репосты: 1 271
Всего реакций: 74 625
Вовлеченность на пост: 1,96
Najib Razak 08.05.2019 21:30

Setahun yang lalu, hari pertama Ramadan.
Berlarutan hingga sahur mereka ganggu di rumah saya.
Di rumah bonda juga.
Detik bermulanya …

Показать целиком
Лайки: 65 789
Комментарии: 6 397
Репосты: 1 591
Всего реакций: 73 777
Вовлеченность на пост: 1,93
Imran Khan (official) 12.05.2019 15:09

🇵🇰🇵🇰
#PMIK

Показать целиком
Лайки: 49 697
Комментарии: 9 235
Репосты: 10 664
Всего реакций: 69 596
Вовлеченность на пост: 0,76
Najib Razak 22.04.2019 10:26

Saudara Aizat Ibrahim tunggu saya di luar mahkamah petang tadi, datang nak minta maaf kepada saya.
Tidak mengapa saudara.
Najib Razak ti…

Показать целиком
Лайки: 60 011
Комментарии: 5 778
Репосты: 2 612
Всего реакций: 68 401
Вовлеченность на пост: 1,8
Najib Razak 10.05.2019 15:24

Orang ajak selfie, saya ok je. 😂

Показать целиком
Лайки: 62 501
Комментарии: 3 609
Репосты: 1 357
Всего реакций: 67 467
Вовлеченность на пост: 1,77
Najib Razak 06.05.2019 05:31

Hari ini hari pertama Ramadan.
Saya di mahkamah.
Dugaan dunia yang saya perlu hadapi.
Moga Allah permudahkan.
Doa dan sokongan saudara-saudari semua sumber kekuatan saya.

Показать целиком
Лайки: 58 523
Комментарии: 5 246
Репосты: 1 004
Всего реакций: 64 773
Вовлеченность на пост: 1,7
Najib Razak 29.04.2019 14:42

Ada orang WhatsApp gambar Tun Abdullah ini.
Alhamdulillah, kita doakan Pak Lah dikurniakan kesihatan dan sentiasa dirahmati Allah SWT.
Pak…

Показать целиком
Лайки: 59 561
Комментарии: 3 006
Репосты: 1 406
Всего реакций: 63 973
Вовлеченность на пост: 1,68
Najib Razak 10.05.2019 11:07

Wah, bazar Ramadan Sandakan ramai orang.
Lagi ramai dari bazar Khalid Samad.

Показать целиком
Лайки: 56 101
Комментарии: 3 545
Репосты: 1 954
Всего реакций: 61 600
Вовлеченность на пост: 1,61
Najib Razak 10.05.2019 09:52

Selamat petang Sandakan, saya datang nak selfie dengan penduduk sini 😊

Показать целиком
Лайки: 54 757
Комментарии: 3 980
Репосты: 2 837
Всего реакций: 61 574
Вовлеченность на пост: 1,61
Najib Razak 08.05.2019 05:56

Hampir genap setahun dahulu, rumah saya diserbu oleh kerajaan PH selepas saya pulang dari solat Terawih.
Semua barangan yang berharga dirampas …

Показать целиком
Лайки: 44 414
Комментарии: 7 289
Репосты: 5 339
Всего реакций: 57 042
Вовлеченность на пост: 1,5
Najib Razak 09.05.2019 12:04

Di bulan Ramadan yang mulia penuh barakah ini, saya merenung kembali nikmat dan kesyukuran yang tidak ternilai oleh wang ringgit mahupun kedudukan ata…

Показать целиком
Лайки: 51 265
Комментарии: 2 943
Репосты: 1 303
Всего реакций: 55 511
Вовлеченность на пост: 1,46
Najib Razak 10.05.2019 02:40

Eh! Tidak. Saya bukan ke sana untuk mengajar rasuah.
Saya ke sana cuma nak bincang bagaimana untuk beli banglo jauh di bawah harga pasaran dari …

Показать целиком
Лайки: 43 524
Комментарии: 7 357
Репосты: 4 063
Всего реакций: 54 944
Вовлеченность на пост: 1,44
U.S. Embassy Pakistan 10.05.2019 10:33

Muslims worldwide traditionally break their fast of Ramadan with a bowl of dates, just as the Prophet Muhammad did some 1,400 years ago.
https:/…

Показать целиком
Лайки: 52 302
Комментарии: 324
Репосты: 1 522
Всего реакций: 54 148
Вовлеченность на пост: 0,8
Najib Razak 10.05.2019 08:20

Di Giant, Sandakan 😊

Показать целиком
Лайки: 35 677
Комментарии: 14 039
Репосты: 4 075
Всего реакций: 53 791
Вовлеченность на пост: 1,41
Najib Razak 27.04.2019 16:22

Mungkin ini yang PH takut sampai repot polis.
Jarang saya lihat himpunan seramai ini di luar program kerajaan atau musim pilihan raya.
Keh…

Показать целиком
Лайки: 45 745
Комментарии: 3 721
Репосты: 2 380
Всего реакций: 51 846
Вовлеченность на пост: 1,36
Najib Razak 03.05.2019 07:04

Almarhum Sultan Iskandar semasa hayatnya pernah difitnah membunuh seorang kedi golf yang kononnya mentertawakannya.
Kemuncaknya seorang anggota …

Показать целиком
Лайки: 43 252
Комментарии: 4 216
Репосты: 3 865
Всего реакций: 51 333
Вовлеченность на пост: 1,35
U.S. Embassy Pakistan 26.04.2019 15:38

The 767th annual urs celebration of venerated Sufi saint Lal Shahbaz Qalandar has begun at his shrine in Sehwan Sharif! Three-day festivities include …

Показать целиком
Лайки: 47 962
Комментарии: 624
Репосты: 1 908
Всего реакций: 50 494
Вовлеченность на пост: 0,75
Imran Khan (official) 13.05.2019 13:37

PM Imran Khan addressed the National Assembly today
🇵🇰🇵🇰
#PMIK

Показать целиком
Лайки: 43 781
Комментарии: 2 637
Репосты: 2 881
Всего реакций: 49 299
Вовлеченность на пост: 0,54
Najib Razak 09.05.2019 14:30

Setahun PH memerintah Malaysia.
Adakah kehidupan rakyat kini telah bertambah baik?
Atau lebih susah?

Показать целиком
Лайки: 32 197
Комментарии: 12 337
Репосты: 4 261
Всего реакций: 48 795
Вовлеченность на пост: 1,28
Najib Razak 09.05.2019 21:00

Depa yang buat tol.
Depa yang cadang mansuh tol.
Depa cakap tak mampu mansuh tol.
Kemudian, salah Najib.
👍🏼

Показать целиком
Лайки: 44 010
Комментарии: 3 397
Репосты: 1 229
Всего реакций: 48 636
Вовлеченность на пост: 1,27
Najib Razak 10.05.2019 09:32

Ini surat balasan saya kepada YB RSN Rayer, Jelutong
Tapi surat saya tak ada jata negara.
Maaf ye.

Показать целиком
Лайки: 44 791
Комментарии: 2 961
Репосты: 860
Всего реакций: 48 612
Вовлеченность на пост: 1,27
Najib Razak 07.05.2019 16:26

Khalid Samad ini. Ish ish ish.
Mula-mula tak bagi berniaga kat Jalan TAR.
Kemudian arahkan peniaga buka gerai kat Jalan Raja.
Tapi l…

Показать целиком
Лайки: 38 969
Комментарии: 7 169
Репосты: 2 417
Всего реакций: 48 555
Вовлеченность на пост: 1,27
Показать еще