Oh! Media 30.05.2018 02:15

Ko makan besi ke apa ni en meow? Baru betul sado 😆

More
Likes: 4 870
Comments: 759
Reposts: 1 094
Total Interactions: 6 723
Post Engagement Rate: 0.2
Oh! Media 05.06.2018 08:15

Imran Abbas, selebriti Pakistan yang dikatakan berwajah sempurna. Fenomena meletop kembali lagi lah nampaknya. 😅
Kredit: Rizal Hakimm

More
Likes: 4 118
Comments: 1 563
Reposts: 1 021
Total Interactions: 6 702
Post Engagement Rate: 0.2
Oh! Media 06.06.2018 02:15

Tiada lagi "PM jika berminat".

More
Likes: 3 946
Comments: 487
Reposts: 2 243
Total Interactions: 6 676
Post Engagement Rate: 0.19
Лучшие посты и другие SMM-метрики
по страницам брендов Попробуйте JagaJam Basic Analytics
Oh! Media 29.05.2018 02:15

Andailah ini bukan mimpi, untung Rashid😆
Kredit: Si Mira

More
Likes: 4 734
Comments: 590
Reposts: 1 183
Total Interactions: 6 507
Post Engagement Rate: 0.19
Oh! Media 04.06.2018 11:00

Inilah menu berbuka dan bersahur paling sedap sekali abad ini. Siapa setuju?
Selamat berbuka kepada semua umat Islam
Kredit: Azharul Ariff

More
Likes: 5 089
Comments: 336
Reposts: 1 014
Total Interactions: 6 439
Post Engagement Rate: 0.19
Oh! Media 22.05.2018 05:00

"Nak menegur tak mampu. Screenshot orang punya nasihat dan tampal kat sini harap² mampu mengubah awak dan kita sama-sama menjadi yang lebih baik. ❤" - Amiera Syuhada

More
Likes: 4 457
Comments: 228
Reposts: 1 734
Total Interactions: 6 419
Post Engagement Rate: 0.19
Oh! Media 30.05.2018 01:15

Antara aktiviti yang korang boleh gunakan untuk balik raya nanti 😁

More
Likes: 4 306
Comments: 668
Reposts: 1 436
Total Interactions: 6 410
Post Engagement Rate: 0.19
Oh! Media 01.06.2018 00:57

Segar betul udara seantero Malaysia pagi ni tanpa GST. Apa perasaan korang? 😂

More
Likes: 5 788
Comments: 515
Reposts: 105
Total Interactions: 6 408
Post Engagement Rate: 0.19
Oh! Media 11.06.2018 07:15

Betul ke macam ni? 😅

More
Likes: 4 028
Comments: 927
Reposts: 1 441
Total Interactions: 6 396
Post Engagement Rate: 0.19
Oh! Media 23.05.2018 03:00

Untunglah siapa yang muka iras-iras Menteri Pertahanan kita ni. 😄

More
Likes: 5 425
Comments: 613
Reposts: 318
Total Interactions: 6 356
Post Engagement Rate: 0.19
Oh! Media 24.05.2018 03:15

1MALAYSIA Development Bhd (1MDB) mengesahkan mereka sudah muflis dan tidak mampu membayar hutangnya. - Lim Guan Eng
Lagi teruk, sebelum ni keraj…

More
Likes: 4 583
Comments: 667
Reposts: 1 043
Total Interactions: 6 293
Post Engagement Rate: 0.18
Oh! Media 14.06.2018 12:00

Lego untuk legend. Comel sangat 😍
Tahu tak siapa tu?

More
Likes: 5 596
Comments: 204
Reposts: 304
Total Interactions: 6 104
Post Engagement Rate: 0.18
Oh! Media 11.06.2018 08:15

Katanya owner kereta ni parking sesuka hati. Tapi korang rasa patut ke sampai buat macam ni?
Lokasi : tapak projek rapid pengerang
Kredit : abak Van Biak Zi Azi

More
Likes: 3 685
Comments: 1 238
Reposts: 448
Total Interactions: 5 371
Post Engagement Rate: 0.16
Oh! Media 12.06.2018 03:15

Kita ada hak memilih yang terbaik untuk diri sendiri. Yang selalu dikecewakan tu, jangan cepat putus asa ok 👌

More
Likes: 4 079
Comments: 475
Reposts: 752
Total Interactions: 5 306
Post Engagement Rate: 0.15
Oh! Media 12.06.2018 12:15

Seramai 350,000 rakyat Palestin menunaikan Solat Terawih pada malam ke 27 Ramadan di Masjid al-Aqsa di 10 malam terakhir.
Bagaimana pula dengan kita?
Info : Aqsa Syarif

More
Likes: 4 826
Comments: 60
Reposts: 393
Total Interactions: 5 279
Post Engagement Rate: 0.15
Oh! Media 16.06.2018 03:15

Siapa yang hadapi situasi ni sekarang? 😅

More
Likes: 4 309
Comments: 179
Reposts: 622
Total Interactions: 5 110
Post Engagement Rate: 0.15
Oh! Media 12.06.2018 09:15

Dah nak dekat raya ni, mestilah semua benda kena tukar baru kan. Terbaiklah pakcik. Benda boleh setel sendiri tak payah membazir bayar orang buat.

More
Likes: 3 500
Comments: 747
Reposts: 558
Total Interactions: 4 805
Post Engagement Rate: 0.14
Oh! Media 13.06.2018 04:15

Sebuah kisah bertajuk Rotan Puaka 😆
"nak cari kertas benornye...nak tulis baju mana yg nak beli...tetiba jmpa ni...
betul laa awak ni anok ayah!..😂😂"
Dari si ibu : azanariah hasan

More
Likes: 3 243
Comments: 402
Reposts: 1 103
Total Interactions: 4 748
Post Engagement Rate: 0.14
Oh! Media 16.06.2018 05:24

Tak pelik pun. Duit beliau sendiri pun banyak. Banyak bisnes. Selama ni pun dia dah memang kaya. Hutang banyak tu hutang negara dek kerana pemerintah …

More
Likes: 3 064
Comments: 1 269
Reposts: 275
Total Interactions: 4 608
Post Engagement Rate: 0.13
Oh! Media 12.06.2018 06:15

Nak balik Kanada tapi jauh. Beraya dekat Malaysia pun bolehlah.
Jom layan lagu Hari Raya klasik oleh P. Ramlee, 'Dendang Perantau' dinyanyikan d…

More
Likes: 2 713
Comments: 171
Reposts: 1 443
Total Interactions: 4 327
Post Engagement Rate: 0.13
Oh! Media 14.06.2018 08:00

McFlurry Durian dah mula dijual semula kat McDonalds hari ini. Apa lagi hari raya ni la masa nak mintak member payung aiskrim ni. 😍

More
Likes: 2 139
Comments: 1 794
Reposts: 350
Total Interactions: 4 283
Post Engagement Rate: 0.12
Oh! Media 13.06.2018 02:15

Dipetik dr fb Muhsin zaidi :
Bertali arus ujian aku dapat seminggu dua ni. Semua besar-besar. Takpe, aku masih steady. Aku masih ada Allah. Cuma…

More
Likes: 2 512
Comments: 734
Reposts: 923
Total Interactions: 4 169
Post Engagement Rate: 0.12
Oh! Media 13.06.2018 05:15

Korang menyesal ke? Tanya jer

More
Likes: 2 734
Comments: 1 135
Reposts: 97
Total Interactions: 3 966
Post Engagement Rate: 0.12
Oh! Media 14.06.2018 06:56

Pergh!! Sony buat diskaun sampai RM22,641 untuk TV ni. Apa lagi pergilah beli satu pakai time raya ni guys 😂😂 #HargaSilaMeninggal

More
Likes: 2 452
Comments: 909
Reposts: 595
Total Interactions: 3 956
Post Engagement Rate: 0.12
Oh! Media 14.06.2018 13:45

Selamat menyambut bulan Syawal dan Hari Raya Aidilfitri sesuai sunnah.
#ohislam

More
Likes: 2 642
Comments: 61
Reposts: 1 220
Total Interactions: 3 923
Post Engagement Rate: 0.11
Oh! Media 12.06.2018 12:45

Soalan:
Selalunya wanita yang mengandung akan scan perut mereka untuk tengok keadaan bayi dikandung. Apakah hukum share gambar scan perut terseb…

More
Likes: 1 937
Comments: 341
Reposts: 1 282
Total Interactions: 3 560
Post Engagement Rate: 0.1
Oh! Media 15.06.2018 13:27

Cute sangat anak-beranak ni sambut raya pertama kalinya dengan cahaya mata yang dah lama ditunggu-tunggu 😍

More
Likes: 3 483
Comments: 29
Reposts: 16
Total Interactions: 3 528
Post Engagement Rate: 0.1
Oh! Media 11.06.2018 09:59

Jumlah terkini Tabung Harapan Malaysia setakat hari ini.

More
Likes: 2 823
Comments: 489
Reposts: 172
Total Interactions: 3 484
Post Engagement Rate: 0.1
Oh! Media 11.06.2018 01:15

Bila difikirkan balik, dunia ni memang kejam 😆
Kredit: @Miau&Wafupafu

More
Likes: 2 287
Comments: 161
Reposts: 951
Total Interactions: 3 399
Post Engagement Rate: 0.1
Oh! Media 14.06.2018 06:06

Benda alah ni paling penting untuk korang bawak sendiri masing-masing bila balik kampung. Sebab benda ni je pun kadang-kadang boleh gaduh adik-beradik. Hahahaha!

More
Likes: 2 804
Comments: 203
Reposts: 385
Total Interactions: 3 392
Post Engagement Rate: 0.1
More