Oh! Media 16.02.2017 07:00

Berbezanya "bahasa" seorang ibu berbanding kita. Semoga kita semua menjadi anak yang mengenang budi. Sedih rasanya sebab memang situasi macam ni banyak berlaku zaman sekarang ni.

More
Likes: 7 685
Comments: 84
Reposts: 1 424
Total Interactions: 9 193
Post Engagement Rate: 0.3
Oh! Media 31.01.2017 03:41

Tu biji mata ke biji guli tu? Kenapa comel sangat ni meow?!! Purrrrr purrrr~

More
Likes: 8 403
Comments: 167
Reposts: 562
Total Interactions: 9 132
Post Engagement Rate: 0.3
Oh! Media 11.02.2017 02:32

Korang yang naik motor, kalau tak kena macam ni tak sah. Kalau belum kena lagi, stand by la akan sampai jugak masa dia. Hahaha.

More
Likes: 8 342
Comments: 280
Reposts: 500
Total Interactions: 9 122
Post Engagement Rate: 0.3
SMM-отчет по странице бренда.
30+ метрик: графики, таблицы, сводки.
Быстро и качественно.
ЗАКАЖИ БРЕНД-ОТЧЕТ
Oh! Media 08.02.2017 06:23

Macam ni la susahnya mak kita nak jaga kita adik-beradik masa kecil dulu. Masing-masing ada perangai yang entah apa-apa je kan? Hahaha. Dengar cerita …

More
Likes: 6 458
Comments: 281
Reposts: 2 177
Total Interactions: 8 916
Post Engagement Rate: 0.29
Oh! Media 17.02.2017 09:30

Romantik siot. Hahhaha!!

More
Likes: 7 223
Comments: 660
Reposts: 979
Total Interactions: 8 862
Post Engagement Rate: 0.29
Oh! Media 17.02.2017 06:30

Dulu tersingkap sejarahnya. British kata Melayu tak pandai menoreh, maka di import orang india ke Malaya utk memperkasakan industri getah.
Briti…

More
Likes: 6 920
Comments: 350
Reposts: 1 503
Total Interactions: 8 773
Post Engagement Rate: 0.29
Oh! Media 01.02.2017 04:30

Sekarang segelintir mak bapak busy main Facebook agaknya. Takde masa dah nak peduli hal anak diorang keluar dengan siapa ke mana semua macam kita dulu-dulu.

More
Likes: 7 781
Comments: 240
Reposts: 723
Total Interactions: 8 744
Post Engagement Rate: 0.29
Oh! Media 03.02.2017 06:14

Tu dia.. Hurmm... Nampaknya dah boleh siap sedia pergi stesen minyak lepas tu bungkus minyak petrol suruh ikat tepi. Jangan letak straw sudah takut te…

More
Likes: 7 949
Comments: 569
Reposts: 2
Total Interactions: 8 520
Post Engagement Rate: 0.28
Oh! Media 12.02.2017 01:45

Kalau dah kreatif pokok pun boleh jadi binatang. 🖒

More
Likes: 8 410
Comments: 64
Reposts: 0
Total Interactions: 8 474
Post Engagement Rate: 0.28
Oh! Media 10.02.2017 11:48

Alamak kantoi. 😱

More
Likes: 6 641
Comments: 528
Reposts: 1 163
Total Interactions: 8 332
Post Engagement Rate: 0.27
Oh! Media 29.01.2017 05:27

Apehal siot boleh burger lembu berperisa ayam pulak? 😂

More
Likes: 7 090
Comments: 358
Reposts: 860
Total Interactions: 8 308
Post Engagement Rate: 0.27
Oh! Media 06.02.2017 04:14

Sedihnya duit ada cukup-cukup untuk makan Maggie je. Tapi itupun bukan rezeki juga. Sobsob :(

More
Likes: 7 039
Comments: 546
Reposts: 359
Total Interactions: 7 944
Post Engagement Rate: 0.26
Oh! Media 29.01.2017 01:55

Tengok gambar ni, orang hati keras pun boleh cair.. Manja atok!
Kredit: Walid Johor

More
Likes: 7 519
Comments: 77
Reposts: 254
Total Interactions: 7 850
Post Engagement Rate: 0.26
Oh! Media 17.02.2017 03:00

Sampai ke tengah jalan ampaian tu jalan sendiri. Mesti cepat kering macam ni. 😂

More
Likes: 7 318
Comments: 176
Reposts: 322
Total Interactions: 7 816
Post Engagement Rate: 0.25
Oh! Media 09.02.2017 07:40

Bila anak tunjuk minat memasak. Semangat betul si bapak ya demi anak tersayang. Siapa anak suka main masak-masak tu boleh cuba juga. 😂
Kredit: Zuraida Yunus

More
Likes: 6 550
Comments: 304
Reposts: 925
Total Interactions: 7 779
Post Engagement Rate: 0.25
Oh! Media 25.01.2017 05:15

Kita buat kerja bos tak nampak. Time rehat otak 5 minit kejap la yang dia nampak. Sedih! Hahaha. - Pidot Arts

More
Likes: 6 035
Comments: 204
Reposts: 1 476
Total Interactions: 7 715
Post Engagement Rate: 0.25
Oh! Media 16.02.2017 12:48

Rindu! Banyak kenangan dengan Bas Mini ni. Setakat divider dalam KL masa tu semua dia redah je main naik. Haha! Korang sempat tak merasa?

More
Likes: 6 588
Comments: 358
Reposts: 594
Total Interactions: 7 540
Post Engagement Rate: 0.25
Oh! Media 06.02.2017 09:00

Hebat usaha yang dilakukan orang yang sediakan tempat dan tulis notis tu. Sedikit sebanyak mengajak orang lain juga untuk bersedekah dan cintakan haiwan.
Foto: She-Kin Nora

More
Likes: 7 004
Comments: 39
Reposts: 218
Total Interactions: 7 261
Post Engagement Rate: 0.24
Oh! Media 11.02.2017 12:08

Kesian dengan yang tak layak dapat BR1M tu. Bukan sebab depa kaya banyak sangat duit tapi atas sebab tertentu yang tak relevan. Terpaksa la menanggung…

More
Likes: 6 787
Comments: 448
Reposts: 0
Total Interactions: 7 235
Post Engagement Rate: 0.24
Oh! Media 12.02.2017 09:07

Korang agak-agak apa yang Encik Meow ni tengah fikir bila tengok imej baru dia kat cermin? Hahaha!

More
Likes: 6 214
Comments: 463
Reposts: 555
Total Interactions: 7 232
Post Engagement Rate: 0.24
Oh! Media 14.02.2017 04:01

"Jangan cucuk duit kat cimb . Kalau kad bank maybank . Pendekkan cerita , kad maybank cucuk duit kat atm cimb . Semalam ak pi cucuk . Mlm cek duit . B…

More
Likes: 3 544
Comments: 1 305
Reposts: 2 322
Total Interactions: 7 171
Post Engagement Rate: 0.23
Oh! Media 26.01.2017 15:52

Ini pula kisah tentang kasih sayang dan pengorbanan seorang ibu. Akak ni memang menjadi contoh yang baik kepada semua ibu yang lain. Respek!

More
Likes: 6 826
Comments: 106
Reposts: 224
Total Interactions: 7 156
Post Engagement Rate: 0.23
Oh! Media 11.02.2017 04:18

Suami yang botak ni memang romantik kan? Dah 11 tahun kahwin pun romantik lagi. Moga terus romantik sampai ke akhir hayat.
Kiriman Nur Dahlia.

More
Likes: 6 422
Comments: 222
Reposts: 356
Total Interactions: 7 000
Post Engagement Rate: 0.23
Oh! Media 24.01.2017 12:00

Dah sampai banjir paras leher pun diorang tetap buat kerja. Pekerja Indonesia katanya. Hebat mereka ni mencari rezeki di negara orang.

More
Likes: 6 377
Comments: 211
Reposts: 399
Total Interactions: 6 987
Post Engagement Rate: 0.23
Oh! Media 01.02.2017 06:00

Dia pun sibuk nak join masuk barisan jugak!! Tapi masalahnya tak masuk pun barisan. Kan dah kena pumping 15 kali.
Kredit: Encik Syamsul Ariffin.

More
Likes: 6 757
Comments: 60
Reposts: 137
Total Interactions: 6 954
Post Engagement Rate: 0.23
Oh! Media 31.01.2017 03:43

Sukahati cakap awek tengok cerita Korea sambil teman BF main Dota. Sekali abang dengan adik la. Hihihi.

More
Likes: 6 172
Comments: 207
Reposts: 557
Total Interactions: 6 936
Post Engagement Rate: 0.23
Oh! Media 14.02.2017 12:00

Susah kalau berpasangan dengan orang tak makan sayur ni. Kalau lupa pesan taknak sayur, habis la dia kuis kuis keluarkan semua dulu baru makan. Korang…

More
Likes: 4 076
Comments: 1 142
Reposts: 1 635
Total Interactions: 6 853
Post Engagement Rate: 0.22
Oh! Media 06.02.2017 13:00

Motor pun sama juga macam kita. Dalam banyak-banyak geng kita, mesti ada seorang yang perangai entah apa-apa. Hahaha!

More
Likes: 6 359
Comments: 79
Reposts: 225
Total Interactions: 6 663
Post Engagement Rate: 0.22
Oh! Media 26.01.2017 16:20

Siapa yang tak kenal dengan Tan Hong Ming dan Ummi Khazrena ni ye tak? Iklan diorang sentiasa kita ingat tiap kali sampai musim perayaan. Antara iklan…

More
Likes: 6 434
Comments: 111
Reposts: 102
Total Interactions: 6 647
Post Engagement Rate: 0.22
Oh! Media 17.02.2017 08:00

Mungkin ada yang fikir ini kelakar. Tapi mungkin bagi sesetengah yang kurang berkemampuan, setiap titik minyak tu penuh makna buat mereka. Nanti PRU harapnya rakyat Malaysia beranilah buat perubahan.

More
Likes: 5 992
Comments: 184
Reposts: 226
Total Interactions: 6 402
Post Engagement Rate: 0.21
More