Oh! Media 14.09.2017 11:18

Sekali tiga beradik pergi 😭

More
Likes: 38 438
Comments: 723
Reposts: 4
Total Interactions: 39 165
Post Engagement Rate: 1.2
Oh! Media 03.09.2017 00:06

Pertama kali di Malaysia. Daulat Tuanku! Allahuakbar.

More
Likes: 36 540
Comments: 369
Reposts: 1 359
Total Interactions: 38 268
Post Engagement Rate: 1.18
Oh! Media 05.09.2017 01:00

Siapo kato si cantik manis tak boleh motong gotah? Siapo dari kecik membosar dengan rezeki hasil motong gotah ni ekau jangan nak acah-acah orang KL pu…

More
Likes: 24 894
Comments: 5 965
Reposts: 6 068
Total Interactions: 36 927
Post Engagement Rate: 1.14
Лучшие посты и другие SMM-метрики
по страницам брендов Попробуйте JagaJam Basic Analytics
Oh! Media 19.09.2017 02:28

McDonalds tengah baik hati buat promosi Spicy Korean Burger beli 1 PERCUMA 1. Promo bermula dari 20 hingga 22 September 2017. Inilah masanya korang ta…

More
Likes: 18 360
Comments: 8 574
Reposts: 5 365
Total Interactions: 32 299
Post Engagement Rate: 0.99
Oh! Media 23.09.2017 11:28

Mural tribute untuk anak-anak tahfiz yang shahid diabadikan di dinding asrama SMA Bukit Ibam, Pahang oleh warga Politeknik Muadzam Shah.
Lebih s…

More
Likes: 27 670
Comments: 303
Reposts: 3 120
Total Interactions: 31 093
Post Engagement Rate: 0.95
Oh! Media 06.09.2017 06:39

Ramai member cakap pasal kedai ni. Tengok je pun dah tahu sedap weh! Siapa ada area Ampang, jom malam ni teman Oh! Media makan sini :D #OhmediaMakan

More
Likes: 16 921
Comments: 6 068
Reposts: 7 070
Total Interactions: 30 059
Post Engagement Rate: 0.92
Oh! Media 06.09.2017 12:15

Ingat lagi tak apa nama sekolah rendah korang?
Kredit gambar Pesan Bonda

More
Likes: 14 592
Comments: 11 198
Reposts: 4 065
Total Interactions: 29 855
Post Engagement Rate: 0.92
Oh! Media 18.09.2017 04:00

Serious jeles gila dengan orang Melaka. Lepas satu, satu lagi benda best dibina kat sana. Terbaru adalah ELEMENTS MALL sebagai pusat membeli-belah Out…

More
Likes: 15 963
Comments: 6 704
Reposts: 6 575
Total Interactions: 29 242
Post Engagement Rate: 0.9
Oh! Media 08.09.2017 12:21

Selamat pengantin baru buat pelakon terkenal Indonesia Laudya Cynthia Bella sah menjadi isteri kepada Engku Emran dengan sekali lafaz.
Bella, 2…

More
Likes: 23 723
Comments: 837
Reposts: 1 495
Total Interactions: 26 055
Post Engagement Rate: 0.8
Oh! Media 22.09.2017 07:18

Walaupun bersalam dengan Beckham tu bukan peluang yang semua orang dapat, tapi perempuan ni tetap dengan pendiriannya. Tahniah. Anda menjadi contoh ya…

More
Likes: 21 672
Comments: 1 189
Reposts: 3 142
Total Interactions: 26 003
Post Engagement Rate: 0.8
Oh! Media 08.09.2017 12:06

Sweet jer Erra Fazira mendoakan pasangan bakal pengantin bekas suaminya sendiri Engku Emran dan Bella. Untung Aleesya dapat ibu cantik-cantik 😍

More
Likes: 24 068
Comments: 256
Reposts: 196
Total Interactions: 24 520
Post Engagement Rate: 0.75
Oh! Media 03.09.2017 22:38

"Seburuk-buruk kamu adalah orang yang membujang..."
Psst!! Siapa nak kahwin dengan admin? Huhu...

More
Likes: 15 289
Comments: 1 343
Reposts: 7 439
Total Interactions: 24 071
Post Engagement Rate: 0.74
Oh! Media 09.09.2017 07:03

Alahaii manisnyaa pengantin baru, Laudya Cynthia Bella dan Engku Emran.

More
Likes: 22 722
Comments: 396
Reposts: 176
Total Interactions: 23 294
Post Engagement Rate: 0.72
Oh! Media 20.09.2017 02:00

Niat nak beli baju Polo, tapi bila belek bukan orang yang naik kuda tapi kuda yang naik orang main Polo. Hahaha. Hati-hati sebelum membeli.

More
Likes: 17 525
Comments: 1 568
Reposts: 2 216
Total Interactions: 21 309
Post Engagement Rate: 0.65
Oh! Media 21.09.2017 15:47

Berapa ramai suami yang letak gambar pasangan sebagai wallpaper phone macam Tun M kite ni?

More
Likes: 18 415
Comments: 1 366
Reposts: 1 400
Total Interactions: 21 181
Post Engagement Rate: 0.65
Oh! Media 15.09.2017 10:33

Nampaknya kebakaran di sekolah tahfiz tu seakan-akan telah dirancang. Bukti CCTV ada penceroboh panjat pagar PPIM (masih dalam siasatan), kewujudan 2 …

More
Likes: 17 172
Comments: 805
Reposts: 3 062
Total Interactions: 21 039
Post Engagement Rate: 0.65
Oh! Media 24.09.2017 06:00

Terlalu setuju dengan kenyataan ini sampai kami screenshot ajelah tak payah tulis balik. Haha. Tahniah Namron! Memang lebih dari layak.
Nasiblah…

More
Likes: 18 738
Comments: 721
Reposts: 516
Total Interactions: 19 975
Post Engagement Rate: 0.61
Oh! Media 11.09.2017 11:45

11 September 2001. Hari bersejarah untuk rakyat US. Ingat lagi masa kejadian ni berlaku tu tengok live kat TV. Masa kejadian tu berlaku, korang umur berapa dan tengah buat apa?

More
Likes: 14 984
Comments: 3 599
Reposts: 962
Total Interactions: 19 545
Post Engagement Rate: 0.6
Oh! Media 20.09.2017 12:00

Semua gambar yang dikongsikan ni adalah gaming setup dari gamers Malaysia. Ada antaranya sampai menelan kos hingga 10 ke 20 ribu ringgit. Kaya raya! I…

More
Likes: 11 961
Comments: 3 047
Reposts: 3 539
Total Interactions: 18 547
Post Engagement Rate: 0.57
Oh! Media 26.08.2017 14:50

Malaysia 1 - 0 Indonesia. Gol Malaysia di minit-minit terakhir mengubah segalanya. Tahniah Malaysia, syabas Indonesia! Permainan yang superb! It's ok bro! Boleh cuba lagi nanti. Kita kawan ya?!

More
Likes: 16 554
Comments: 785
Reposts: 739
Total Interactions: 18 078
Post Engagement Rate: 0.56
Oh! Media 20.09.2017 07:43

Nasi Lemak Lobster kat Singapore. Fuhhh!! Dekat Malaysia mana nak dapat ni wei!!

More
Likes: 14 944
Comments: 1 833
Reposts: 1 273
Total Interactions: 18 050
Post Engagement Rate: 0.55
Oh! Media 28.08.2017 01:52

Bila tengok syok menyanyi, tetibe lipas lalu. Tengok sampai habis apa jadi. 😂

More
Likes: 12 137
Comments: 2 046
Reposts: 3 593
Total Interactions: 17 776
Post Engagement Rate: 0.55
Oh! Media 14.09.2017 03:10

Litar pintas punca pusat tahfiz terbakar - Bomba.
Kejadian kebakaran di Pusat Tahfiz Darul Quran lttifaqiyah di Jalan Keramat Ujung, Kuala Lumpu…

More
Likes: 14 758
Comments: 722
Reposts: 1 991
Total Interactions: 17 471
Post Engagement Rate: 0.54
Oh! Media 02.09.2017 08:47

Bukan selalu jumpa awek cun jual Lemang. Tiba-tiba rasa nak makan Lemang pulak kejap lagi. Siapa tahu tolong PM lokasi kedai Lemang ni. Huhu.
Kiriman Hadi Ashraaf.

More
Likes: 15 554
Comments: 1 298
Reposts: 575
Total Interactions: 17 427
Post Engagement Rate: 0.54
Oh! Media 06.09.2017 02:18

Teringat zaman admin masuk U dulu, macam ni lah mak abah. Alhamdulillah, jadi "orang" jugak sekarang ni. Hehe.
Korg yang duk U tu jangan tau bercinta jerrr :P

More
Likes: 14 273
Comments: 751
Reposts: 1 916
Total Interactions: 16 940
Post Engagement Rate: 0.52
Oh! Media 30.08.2017 06:20

Antara artis Malaysia yang pergi tengok bola malam tadi kat Shah Alam. Mana satu paling stylo? Haha!!

More
Likes: 16 173
Comments: 429
Reposts: 306
Total Interactions: 16 908
Post Engagement Rate: 0.52
Oh! Media 15.09.2017 08:17

Puan Halimah Yacob, Presiden baharu Ke-8 Singapura, tinggal di sebuah apartmen biasa seperti banyak warga Singapura yang lain. Meanwhile in Malaysia M…

More
Likes: 15 698
Comments: 630
Reposts: 1
Total Interactions: 16 329
Post Engagement Rate: 0.5
Oh! Media 19.09.2017 16:01

Tak dinafikan tengok drama Tamil lagi menghiburkan. Drama Melayu hari ini aduhai... cliche sangat benda yang sama ulang-ulang. Tukar watak dan dialog jer 😂

More
Likes: 13 414
Comments: 1 058
Reposts: 1 708
Total Interactions: 16 180
Post Engagement Rate: 0.5
Oh! Media 17.09.2017 06:00

Sedih. Tapi gembira untuk mereka kerana terpilih untuk mati syahid di jalan Allah. Ke dunia baru yang kekal abadi sebagai VVVIP. Pergilah dengan damai…

More
Likes: 14 977
Comments: 228
Reposts: 667
Total Interactions: 15 872
Post Engagement Rate: 0.49
Oh! Media 21.09.2017 07:28

"Selama 24 tahun.... akak xpenah pelok ayah seerat cmni... dlu mase kecik je selalu pelok...tp tu pon akak da tak ingt... akak cube happy kn diri... i…

More
Likes: 13 416
Comments: 820
Reposts: 1 624
Total Interactions: 15 860
Post Engagement Rate: 0.49
More