Oh! Media 14.07.2018 05:00

"Nak jahit baju murah-murah? Boleh hantar kain korang ke Penjara Kajang. Kawan tempah 5 blouses hanya RM93 je, so dalam RM18.60 satu. Murah gilehhh! H…

Mehr zeigen
Likes: 3 553
Kommentare: 760
Reposts: 1 247
Alle Reaktionen: 5 560
Post Engagement Rate: 0,16
Oh! Media 29.06.2018 13:30

Fuh. Kita doakan moga adik tu jadi anak yang soleh dan berbakti kepada kedua orang tuanya 😭

Mehr zeigen
Likes: 5 007
Kommentare: 136
Reposts: 335
Alle Reaktionen: 5 478
Post Engagement Rate: 0,16
Oh! Media 27.06.2018 12:15

Jualan produk pertama yang berasaskan Kanabis mereka adalah paling laris di UK dengan hasil jualan menjangkau kira-kira 50 ribu pounds sebulan. Perghh!!

Mehr zeigen
Likes: 4 436
Kommentare: 369
Reposts: 667
Alle Reaktionen: 5 472
Post Engagement Rate: 0,16
Лучшие посты и другие SMM-метрики
по страницам брендов Попробуйте JagaJam Basic Analytics
Oh! Media 06.07.2018 06:15

Ini perkara remeh untuk mereka yang cinta monyet dan budak wechat jer ni. 🤣

Mehr zeigen
Likes: 2 663
Kommentare: 1 223
Reposts: 1 553
Alle Reaktionen: 5 439
Post Engagement Rate: 0,16
Oh! Media 27.06.2018 02:15

Siapalah agaknya yang mampu bertahan tengok cerita ni? 😆

Mehr zeigen
Likes: 3 494
Kommentare: 869
Reposts: 992
Alle Reaktionen: 5 355
Post Engagement Rate: 0,16
Oh! Media 08.07.2018 03:13

Sememangnya sugguh berat perasaan seorang bapa untuk melepaskan tanggungjawab menjaga anak perempuannya kepada orang lain.

Mehr zeigen
Likes: 3 684
Kommentare: 192
Reposts: 1 478
Alle Reaktionen: 5 354
Post Engagement Rate: 0,16
Oh! Media 25.06.2018 04:15

Perkampungan terbiar di China diambil alih alam semula jadi. 😍

Mehr zeigen
Likes: 4 470
Kommentare: 128
Reposts: 632
Alle Reaktionen: 5 230
Post Engagement Rate: 0,15
Oh! Media 16.07.2018 10:00

Warna baru R15 2018 Racing Yellow dengan Upside Down Fork Gold. Memang merecik! Ramai sangat yang dah tak sabar nak tunggu masuk ni. Kalau Yamaha Y15Z…

Mehr zeigen
Likes: 2 684
Kommentare: 1 491
Reposts: 1 041
Alle Reaktionen: 5 216
Post Engagement Rate: 0,15
Oh! Media 02.07.2018 05:15

Apa nak risau. Lain kali kita juara lah 😆

Mehr zeigen
Likes: 3 911
Kommentare: 251
Reposts: 1 052
Alle Reaktionen: 5 214
Post Engagement Rate: 0,15
Oh! Media 02.07.2018 08:20

“Deco mana yg mampu.. Umah sewa kan xboleh tebuk sana sini hihi.. Jd deco sikit2 bg sedap mata memandang bila balik umah.. Mmg suka sgt theme color ni…

Mehr zeigen
Likes: 2 335
Kommentare: 945
Reposts: 1 812
Alle Reaktionen: 5 092
Post Engagement Rate: 0,15
Oh! Media 15.07.2018 05:15

Siapa suruh bela kutu banyak-banyak dekat badan tu. Kan dah sexy 😅

Mehr zeigen
Likes: 3 379
Kommentare: 880
Reposts: 798
Alle Reaktionen: 5 057
Post Engagement Rate: 0,15
Oh! Media 18.07.2018 08:15

Puas nak fikir logik akal. 🤣
Kredit: lawat siot

Mehr zeigen
Likes: 2 851
Kommentare: 617
Reposts: 1 294
Alle Reaktionen: 4 762
Post Engagement Rate: 0,14
Oh! Media 15.07.2018 08:28

Majalah semua muka beliau. Kalah retis 😂
Tapi ok la dapat tengok rambut fesyen lain sikit.. 😅

Mehr zeigen
Likes: 3 376
Kommentare: 834
Reposts: 227
Alle Reaktionen: 4 437
Post Engagement Rate: 0,13
Oh! Media 16.07.2018 13:53

Mari kita rujuk balik apa beza GST dan SST ni. Korang rasa? 😂
Apapun, kami rasa elok belilah apapun sebelum 1 September ini mesti selamat 😅

Mehr zeigen
Likes: 2 335
Kommentare: 1 637
Reposts: 446
Alle Reaktionen: 4 418
Post Engagement Rate: 0,13
Oh! Media 16.07.2018 06:30

Rakyat memerhati.

Mehr zeigen
Likes: 3 647
Kommentare: 413
Reposts: 56
Alle Reaktionen: 4 116
Post Engagement Rate: 0,12
Oh! Media 15.07.2018 07:13

Syed Saddiq kini tengah trending dan digilai cewek-cewek Indonesia selepas gambarnya bersama Jokowi dimuat-naik oleh Jokowi sendiri di Instagram.…

Mehr zeigen
Likes: 3 059
Kommentare: 882
Reposts: 155
Alle Reaktionen: 4 096
Post Engagement Rate: 0,12
Oh! Media 16.07.2018 09:16

Kenapa comel sangat ni, anak beranak ambil gambar 😍
Kredit: Cats Cats Cats

Mehr zeigen
Likes: 3 434
Kommentare: 147
Reposts: 457
Alle Reaktionen: 4 038
Post Engagement Rate: 0,12
Oh! Media 18.07.2018 01:15

Siapa yang selalu macam ni? Baik mengaku. Haha 😆

Mehr zeigen
Likes: 2 580
Kommentare: 269
Reposts: 872
Alle Reaktionen: 3 721
Post Engagement Rate: 0,11
Oh! Media 18.07.2018 08:44

Tragedi MH17 dah 4 tahun berlalu. Sehingga kini belum ada lagi yang dibawa ke muka pengadilan. Dikhabarkan juga waris mangsa yang terkorban kian dilup…

Mehr zeigen
Likes: 2 920
Kommentare: 348
Reposts: 407
Alle Reaktionen: 3 675
Post Engagement Rate: 0,11
Oh! Media 16.07.2018 13:15

Buat pertama kalinya Jemaah-jemaah Haji akan menggunakan Kompleks Tabung Haji KLIA untuk urusan Haji tahun ini.

Mehr zeigen
Likes: 2 940
Kommentare: 334
Reposts: 334
Alle Reaktionen: 3 608
Post Engagement Rate: 0,1
Oh! Media 16.07.2018 08:04

Lain kali tengok betul-betul dulu, baru tegur 😅

Mehr zeigen
Likes: 2 710
Kommentare: 543
Reposts: 316
Alle Reaktionen: 3 569
Post Engagement Rate: 0,1
Oh! Media 16.07.2018 09:26

Tahniah Aaron Aziz 😊

Mehr zeigen
Likes: 2 548
Kommentare: 66
Reposts: 22
Alle Reaktionen: 2 636
Post Engagement Rate: 0,08
Oh! Media 17.07.2018 01:15

Info dari fb Mahfuza Masri
Saya sampai Baling dah maghrib. Tapi sempat lajak p sini dengan bantuan Kak Asmah muslimat PAS Baling untuk melawat S…

Mehr zeigen
Likes: 1 668
Kommentare: 275
Reposts: 668
Alle Reaktionen: 2 611
Post Engagement Rate: 0,08
Oh! Media 15.07.2018 05:08

DS Anwar tawar diri jadi presiden PKR. Bakal Perdana Menteri Malaysia. 😎

Mehr zeigen
Likes: 2 088
Kommentare: 431
Reposts: 62
Alle Reaktionen: 2 581
Post Engagement Rate: 0,07
ChristiaNet, Inc. 24.06.2018 13:10

Blessed are those who believe in JESUS.
https://www.christianet.com/advertising

Mehr zeigen
Likes: 1 114
Kommentare: 569
Reposts: 422
Alle Reaktionen: 2 105
Post Engagement Rate: 0,1
ChristiaNet, Inc. 19.07.2018 00:30

Share and take the LOVE Quiz below and learn more about GOD, JESUS and the BIBLE!
https://www.christianet.com/bible/love.htm

Mehr zeigen
Likes: 974
Kommentare: 725
Reposts: 390
Alle Reaktionen: 2 089
Post Engagement Rate: 0,1
Oh! Media 18.07.2018 03:05

Semoga siasatan dapat dijalankan dengan lancar.

Mehr zeigen
Likes: 1 459
Kommentare: 398
Reposts: 55
Alle Reaktionen: 1 912
Post Engagement Rate: 0,06
Oh! Media 17.07.2018 01:50

Soalan: Baru-baru ini saya ternampak di KL ada yang memakai t-shirt I am Muslim and I follow Jesus. Adakah slogan tersebut tepat?
Jawapan:

Mehr zeigen
Likes: 855
Kommentare: 721
Reposts: 280
Alle Reaktionen: 1 856
Post Engagement Rate: 0,05
Oh! Media 18.07.2018 04:45

Mungkin dah banyak sangat pahala terkumpul hingga tidak mahu menjaga lidah, menjaga jari dari perkara dilarang.
Rasulullah shallallahu ‘alaihi w…

Mehr zeigen
Likes: 1 202
Kommentare: 32
Reposts: 576
Alle Reaktionen: 1 810
Post Engagement Rate: 0,05
Oh! Media 16.07.2018 11:28

“Walaupun ada pertikaian berkenaan pelantikan Speaker, namun saya berpendapat itu bukan cara kita nyatakan bantahan. - Khairy Jamaluddin
Kredit: Bernama News Channel

Mehr zeigen
Likes: 1 402
Kommentare: 192
Reposts: 101
Alle Reaktionen: 1 695
Post Engagement Rate: 0,05
Mehr